Kebahagiaan seseorang manusia tidak semestinya dalam memiliki segala yg terbaik. Mereka hanya membuat yg terbaik dalam hampir apa saja yg datang didalam hidup mereka. Kebahagiaan terletak kepada mereka yg menangis, mereka yg terluka, mereka yang telah mencari dan mereka yg telah mencuba, hanya mereka yg boleh menghargai kepentingan manusia yg telah menyentuh hidup mereka.



Wednesday 30 May 2012

~~Persiapan Umrah~~

Ermm x sangka kn, cepat betul ms berlalu.. Tggl brapa hari lg nk berangkat menunaikan umrah.. Ready dh ke? Hehe ntah pape persiapan aku ni.. Seb baik ade akak aku yg smgt bab2 keluarga ni, hrpkan aku... Emmm.. Ok dr segi visa, passport dll sume settle.. Klo pakaian pulak, jubah, telkung 3 pasang, stoking, inner, tshirt, track suit, bj2 lain rs nya cukup la ape yg ade.. Mcm nk gi cr suar mcm wana ijau tu lg, selesa nk wat smyg tp tu la smpt ke lg nk cari, 2 hari je lg.. Nk curi time keje gi beli, aku ade la keje2 lain nk kena settlekn kt opis bfr cuti ni.. Lg2 berkemungkinan besau opis akan berpindah time aku cuti kn.. Hope sume ok laa.. Pakaian dh, brg lain pencuci muka, ubat gigi, tuala, losyen, spek itam, sikat.. Ape lg ek? Kasut sarung, sandal, uncang kasut.. Opsss tudung n selendang yg x pyh gosong, bg mudah sket koje kt sana.. Ubat2an mak dh bwk.. Aku berdoa smga x period spjg perjalanan umrah, bkn sng nk smpi sana kn.. Tp sekurangnya dh usaha bc ayat2 yg ustaz bg mudah2an period dilambatkan.. Ubat? Ada je tp sebolehnya xmo la mkn kn.. Ermm oh period.. Mmg ngm2 ni time nk gi umrah pulak.. Yg lain2, mudah2an kami sekeluarga diberi kesihatan yg baik, diberi kekuatan spjg berada kt sana..

Beg dari Andalusia...

No comments:

Post a Comment