Kebahagiaan seseorang manusia tidak semestinya dalam memiliki segala yg terbaik. Mereka hanya membuat yg terbaik dalam hampir apa saja yg datang didalam hidup mereka. Kebahagiaan terletak kepada mereka yg menangis, mereka yg terluka, mereka yang telah mencari dan mereka yg telah mencuba, hanya mereka yg boleh menghargai kepentingan manusia yg telah menyentuh hidup mereka.



Tuesday 1 May 2012

~~Makan2 30.4.2012~~

Hahaaa smlm pas abes keje aku & kwn2 opis gi mkn kt Times Square.. Plan tu nk makan Jonny's tp xde rezki la, Jonny's kt TS tgh reinstate pulokk... So, pusing2 ktorang pn pilih tuk mkn kt blah bwh iaitu makanan Korea.. Hahaha 1st time kot aku nk try, mcm2 x brapa tp ape salahnye cuba dlu kn.. Ne tau kot2 serasi ngn tekak ni... Aku pn x tau nama2 mknn tu, so aku upload gambo je lah k.. Makan-makan ni ditanggung oleh opismate ku... Thanks!! yg paling sedap kan >> tembikai... patu ade la lempeng mcm rs cekodok n yg lain2 tu ok2 je.. pd aku la k, org lain aku garenti lah dorang mst suka.. lg2 peminat korean food.. pas abes mkn tu borak2 je...






2 comments:

  1. dinner yang tak abes makan 3 orang ni

    ReplyDelete
  2. Thanks Manau!! Sy sgt susah bab makan tp sy x cirit birit & muntah tu maknanya OK!!

    ReplyDelete