Kebahagiaan seseorang manusia tidak semestinya dalam memiliki segala yg terbaik. Mereka hanya membuat yg terbaik dalam hampir apa saja yg datang didalam hidup mereka. Kebahagiaan terletak kepada mereka yg menangis, mereka yg terluka, mereka yang telah mencari dan mereka yg telah mencuba, hanya mereka yg boleh menghargai kepentingan manusia yg telah menyentuh hidup mereka.



Friday 11 May 2012

~~Produk Penjagaan Muka~~

Serum Skinz
Ceyyy tajuk ni pn nk cite ke?? hehehe mcm la jaga sgt muka kn... ermm mula2 nk cito produk serum skinz yg aku pakai beberapa bulan... krim ni aku kira ok la coz spjg aku pakai, muka kurang la ada jerawat if compare ms sblm tu... sape yg x tau produk skin, sila tgk gambo k... yg aku suka, produk skinz ni x berminyak... so, selesa la nk pakai pi keje kn, klo produk lain yg aku penah try sblm ni, ada yg rs berminyakk & mata pn merah je.. mcm mana nk pakai krim muka kn...


Lotion aka Toner
Tp sejak 1mgu lepas aku dh bertukarrr produk, hehehe mcm terpikat je nk pakai produk japan ni >> Hada Labo (betul ke eja ni) blasah la kn.. ada gambo jgk!!! Tp aku br try pencuci muka ngn lotion je... gaji 1x lg br nk beli krim krim.. tujuan aku beli ni sbb aku mencari2 produk yg boleh melembabkan kulit muka.. sbb ms bulan Feb yg lps, aku gi facial, org tu ckp kulit aku terlampau kering sgt smpi berminyak.. bahagian dalam kulit x ok, so cpt!! cari jalan tuk pemulihan kulit... Haaa padan muka kn, xmo displinkan diri nk jaga kulit muka dr awal kn.. skrg umur dh brapa br nk gelabah... tp cool la, pelan2 kayuh...


Pencuci Muka
Last 1x, nnt aku masukan gambo muka aku pas 1bln layan pencuci hada labo ni... hahahha poyo kot... skit lg, dulu aku malas jgk cuci muka ni tp ade lak mmber aku ckp x geli ke biar muka n x cuci... hehehe xtually kn time kasih jgk kt kwn aku tu yg sedikit menyedarkan aku tentang perlunya menjaga kulit muka.. Thanks!!

No comments:

Post a Comment