Kebahagiaan seseorang manusia tidak semestinya dalam memiliki segala yg terbaik. Mereka hanya membuat yg terbaik dalam hampir apa saja yg datang didalam hidup mereka. Kebahagiaan terletak kepada mereka yg menangis, mereka yg terluka, mereka yang telah mencari dan mereka yg telah mencuba, hanya mereka yg boleh menghargai kepentingan manusia yg telah menyentuh hidup mereka.



Friday 27 April 2012

~~Byr Bil Bulan Mei~~

Haaa 1x skala kite cite psl duit pulak kn... bulan ni paling masyukk aku wat pembayaran bil... rsnya mcm nk negatif dh duit niii... hehehe x lah, ade laa lg wat belanja... tp tenat2 pn next week nk gi Brunei!! aku nk spend sket je kt Brunei, dlm rm600, agak2 cukup x?? tukar duit sana dpt la Rm2++... huhuhu jadi laa.... Ok, skrg psl bil2 yg dh dibayo k... Rabu 25hb aku dh kuar duit sedebuk rm5,000 nk byr duit gi umrah, klo ikutkan rm 5,400 tp mak kesayangan dh belanja aku n akak sorg rm400... hehehhe lega skett... dlu nk booking dh kne rm300.. so, total pakej rm300... tp kira 5k yg melayang ni bukan duit gaji laa, duit ASB aku... huhuhu...
Bil kereta

Kite masuk bab duit gaji pulak, Khamis 26hb aku dh wat pembayaran :-
Duit Kete  = rm810
Duit Al Rajhi   = rm330
Duit Yuran Konvo = rm170
Injek Vaksin  =rm130
Bg Mak = .....
Total ni sume mcm tenat dh.... hahahha xpe la, ada la lg rezki kn... tp yg x dpt jwpn lg ni, gaji bersih naik dlm rm110, duit ape ye?? klo bulan2 lps ni pn sama amount, kire rezki la tu, sape nk bg... Alhamdulillah...

Bil KonVo


No comments:

Post a Comment