Kebahagiaan seseorang manusia tidak semestinya dalam memiliki segala yg terbaik. Mereka hanya membuat yg terbaik dalam hampir apa saja yg datang didalam hidup mereka. Kebahagiaan terletak kepada mereka yg menangis, mereka yg terluka, mereka yang telah mencari dan mereka yg telah mencuba, hanya mereka yg boleh menghargai kepentingan manusia yg telah menyentuh hidup mereka.



Monday 16 April 2012

~~Kursus Kahwin~~

Hiii sume.. Mcm lama je x update blog niii... Bz? Emmm sket la + malass... Ok nk story mory psl kursus kawen yg aku attend 14-15hb yg lps... Riso sebenanye takut aku gi kursus tu sndiri, huhu x sangka lak Eri dpt luangkan masa keje dia tuk gi kursus tu same2... Weee terharu gakk ooo, Alhamdulillah ada rezki lg nk gi sama2.. Secara keseluruhannya, kursus tu menarik laa.. Sume sesi menarik n aku paling suka sesi ustaz Aiffin, hahaha lawak gile... Aku rs cm muka nk kejang gelak spanjang ms.. Pandai gak ustaz2 ni wat lawak kn, ptt dowg yg gi masuk raja lawak... Hiii mmg terkenang2 kot.. Epi, disamping tu aku ngn eri pn smakin ok tau... Kami dh smakin menerima 1 sama lain kot.. Enjoy!!

Laaaa lupe lak nk ckp yg aku gi kursus kawen ngn pejabat agama daerah petaling... Sebelah JAIS je pn, aku dpt ilham ni sbb mmber aku Rahiyah penah gtau yg petaling nye ceramah best!! Ok laaa, abes bab tu... Aku pilih tarikh tu tuk kursus sbg nk igt tarikh ktorg couple 14hb April 2003.. Kire dh ulangtahun ke-9 pn.. Aku ada la belikan adiah kt Eri, merangkap adiah besday dia jgk, aku beli jam polo... Jgn salah phm, bkn la mahal sgt.. Kebetulan kt situ ada sale 70%, ok la kn, adiah x semestinya mahal kn... Yg penting ikhlass n yg aku epi Eri pilih sndiri jam tu.. Cikgu Dollah ktmb penah ckp yg nk beli brg kt laki beli ape yg dorg suka n nk bili tuk kita pn beli yg dorg suka... InsyaAllah aku igt, bkn sbb ape, aku rs ada gak betulnye... Ok la smpi sini dlu.. Esok2 aku nk cite psl result master aku lak.. Adios...

No comments:

Post a Comment